De klachtenregeling van een winkel/servicebedrijf mag niet in tegenspraak zijn met de algemene voorwaarden van ICTWaarborg voor consumenten. De tekst hiervan luidt:
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten. Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.
Misschien ook interesant voor u
Het bewaren van je belangrijke data Na het bewerken van je data sla je dit ... Lees verder
Een artikel over de cloudBack-up In De Cloud Een heel moderne manier is om belangrijke data op te slaan ... Lees verder
Cookies in je browserCookies Cookies in je browser? Wat is dat? In alle browsers is een systeem ingebouwd ... Lees verder
Meer blog berichten